lina - djurplågar'n

mina vänner... jag har en tråkig nyhet angående getingen jag vann över.

han (eller var det en hon?) är död. jag följde dens sista minuter i livet.
det var ingen rolig syn och såhär i efterhand mår jag faktiskt lite dåligt över det hela. jag menar, det är ju inte dens fel att jag är dödligt rädd för getingar. det var kanske inte heller dens fel att den "råkade" flyga in i mitt vardagsrum samma helg som varken bror eller mamma är hemma. men nu blev det så och det finns tyvärr inget mer att göra. jag är allt annat än en djurplågare (jag är inte alls som brorsan som klämde saften ur rödmyrorna och åt upp dom när han var liten, alltså!) men är man rädd och ensam så gör man vad man behöver.
M likställde mig med hitler. orättvist. men fine... jag tar det - den här gången.

anyways. liket kommer ligga kvar i glaset tills någon (E?) kommer och tar hand om det hela. jag tänker fortfarande inte röra den för jag har en misstanke om att den narras. så jag behöver en modig själ. men iaf. det hela är över, och trots att kampen kanske inte var rättvis på något sätt, så är det jag som står som segrare. yeey!

Kommentarer
Postat av: Esa

Nä vem skulle det? Inte för att jag e rädd för dem men inomhus klara jag mej bra utan dom=) Hoppas kvällen vart lyckad och gratängen ätbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback