i was wrong

det var nog inte getingen som drog det längsta strået i fighten tidigare idag. det var tydligen jag.
för när jag väl vågade mig upp på övervåningen möttes jag av en utslagen kämpe. men jag är inte den som tar risker när det handlar om getingar (och andra småkryp för den delen!) så jag vågade mig fram (med hjälp av en påhejandes mamma i telefonen). resultatet? haha. såhär ser det ut i vardagsrummet nu...



haha. och det kommer att se ut såhär tills min mamma kommer hem. på söndag!

update! han rör på sig nu... scary! undrar om det är en stark jävel som kan lyfta glaset med skon på?

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

ah okej, i see. har franska kusiner.

Postat av: hockeyfrugan

haha nej, bara det man fick lära sig när man valde franska i skolan, så har läst lite. dock glömt av det mesta.

2008-05-01 @ 23:22:18
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/
Postat av: Esa

Haha skitkul ju!

2008-05-02 @ 08:50:46
URL: http://esapesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback