det blev varmt igen..

förra veckan var pest, pest och åter pest.
den här veckan känns allt mycket bättre och jag är glad att folk har stått ut med mig. det är absolut inte meningen att någon som inte har gjort något fel ska få ta emot last efter last med skit. i'm sorry!

uppsatsen spökar fortfarande, men jag börjar se ljuset i tunneln. kirrade mitt tredje VG i FEK B dessutom och firade det med rosévin i humlan med fint folk. nu längtar jag mer än mest till sommarlovet och inflytten till min egna lägenhet. den här sommaren kommer bli den bästa!

Kommentarer
Postat av: Poo

Lägenhet poo?!?!? LÄGENHET!!! :D Har du hittat nått??! Nu tror jag att det är hög tid att ses... PUSS

2009-05-27 @ 23:00:52
Postat av: moi!

jaaaah. jag har fått en.. en jättefiiiiin!

vi måste verkligen ses snart. slutspurt på uppsatsjäveln nu men sen :D puss

2009-05-29 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback