ännu en dag

dagen har försvunnit i en rasande takt.
så har även mina pengar. 300 kr för en 10 minutersundersökning och 150 kr för några tabletter! rena rama rånet. men jag är ett steg närmare mitt högkostnadskort. kanske ska passa på att gå till doktorn flera gånger bara för att få det? moahaha! eller inte...

överlevde boxen ikväll också! men det var på f*tthåret, som M så vackert brukar säga. extremt mycket jobbigare idag! och obehagligare övningar... bära runt på vilt främmande människor är inte riktigt min grej, liksom. nu återstår frågan om det blir grotesk träningsvärk de närmaste dagarna? vore skönt att slippa lida lika mycket som förra gången! det var inte speciellt härligt, i can tell you.

nu borde jag duscha, plugga och gå och lägga mig i tid. jag undrar vad som inte kommer hända ikväll...


Kommentarer
Postat av: emily

haha. nästa gång tar jag med mig pumps så vi e lika långa. vill ju hellre kånka omkring på dig än herrn i vitt:P

2009-03-17 @ 21:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback