stora förändringar

för en vecka sen bestämde jag mig för att byta efternamn. goodbye Svedlund och in med Bratt, liksom! det är något jag velat göra en längre tid men det har alltid känts som en krävande process (nytt körkort, nytt bankkort, nytt pass och anmäla ändringar hit och dit) så det är något jag skjutit upp. men tillslut tog jag mig i kragen och skickade in papprena. och idag kom beslutet! jag är inte längre en Svedlund, utan jag är en Bratt!

och visst fan känns det bra!

nu ska jag bara ta tag i allt det där jobbiga. men det är det värt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nice! Har alltid tyckt att det var det coolare namnet! ;P

Postat av: emily

miiiin brat(t):P

2009-03-13 @ 21:20:27
URL: http://fiskbullens.blogg.se/
Postat av: sara.

fanfarer och konfettiregn

hurra hurra hurra! we are the brats!

...och ingen sätter sig på en bratt, som mormor alltid brukade säga :D

(nu kan du även glassa med ditt tjusiga släktvapen, jag föreslår att vi trycker upp t-shirts!)

2009-03-14 @ 15:51:06
URL: http://moroi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback