nu kör vi

25 minuters hårdkör på trampen och nästan en hel kilometers löpning hann jag med på gymmet innan kroppen sa ifrån. usch för illamående! jag som kände mig riktigt på g för en gångs skull. men det blir nya tag imorgon då jag tror att jag ska ge mig på boxen igen!

har bestämt mig på riktigt för att börja leva ett "nyttigare" liv.
mer träning och mindre av det onyttiga. iaf på vardaglig basis! nångång ibland måste jag få unna mig något gott, annars kommer jag gå under. men imorgon startar jag. då blir det "riktig" mat och frukt. alltså, bort med kakor och godis som mellanmål. målet är självklart beach 09 och med siktet inställt på gotland så har jag nåt att kämpa för. här ska det formas och tightas till ;)

wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg. när blir det oreos då?

2009-03-16 @ 22:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback