frontalkrockar

hah!
man ska tydligen inte be om för mycket!
inget jobb idag så får ta en långpromenad istället. det är iofs alltid nice! mjuka upp mina stackars ben efter gårdagens hårdträning (oh yes, träningsverk är skönt!). men jag får jobba imorgon. men det är typiskt att det krockar med skolan... as always. varför skulle det slå fel? behöver dock alla pengar jag kan få (om man någonsin får lön från bajsintersport?) så jag måste omprioritera lite... och hoppas att ingen tar illa upp (please, please!).

jag önskar att jag inte pluggade längre, att jag hade en heltidsjobb som gav pengar och att jag hade råd att flytta hemifrån och unna mig roliga saker och utekvällar. men icke! varför skulle livet vara så som jag vill att det ska vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback