svammel

jäkla pms-kärring jag är då.
suck allså!

lämnade ett blodprov idag. scary!
undrar vad de hittar? lite borrelia eller en släng av reumatism, perhaps? jag är ju ändå hela 23 år! gammal som satan. huah! såg ut som en missbrukare framåt lunchtid. en injicerande heroinist till er tjänst! kan man vara allergisk mot plåster? känns sådär roligt liksom. äh, skämt åsido!

bjöd in min själv till bror i min stora självömkan. han bjöd på fajitas, filmstund och camilla. det var trevligt! han var snäll och camilla skrattade så hon grät (?) emellan varven. bra betyg åt filmen, the hangover... rekommenderas varmt. mihi. speciellt bögkinesen (får man ens skriva så?). hoho. som snacks åt vi majs. den ni! det är inte ofta man har sett lina äta majs direkt ur den gröna jättens burk. vavavava? hoho.

nu ska jag snart sova. den där J är på äventyr i sveriges baksida. tönt-korten hägrade.
men jag är min egen. jag klarar mig! det känns inte alls tomt... eko eko eko.

och ja, det här blev långt och ännu mer ja, jag är trött. men bara 4 dagar kvar på IS den här veckan. sen ska jag bli normal igen.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback