same same, but different :)

påsken är helt plötsligt förbi och trots att det känns som om jag inte gjort något vettigt alls har tiden på något sätt flugit iväg. underligt! men trevligt har det varit iaf...

så vad göra när ännu en "vanlig" (eller halvvanlig... det saknas ju en dag!) vecka är här.
skola såklart. och träning. och fint nog är det jobb som gäller i helgen (yes, cash is king). sen hoppas jag självklart på fint, soligt och varmt väder så man blir lite piggare än vanligt. sen blir det fotboll på torsdag... AIK - MFF, på plats. fotboll är min nya hobby och vad är egentligen roligare? inte mycket. så en kul kväll med roliga människor på torsdag är vad jag räknar med. the more the better, liksom.

fan va fint det kommer bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback