update!

jag väntade förgäves på att solen skulle titta fram idag. inte förns jag kommit halvvägs till jobbet i eftermiddags så bestämde den sig för att visa sig. och då blev det riktigt varmt. just my luck liksom! men såg att den skulle lysa i helgen och kanske redan på fredagen. gött som faen att jag är ledig då!

har precis rensat kylen med mamma. den är trasig (igen!), ingenting blir liksom kallt, så mamma har ringt reparatören. vi får hoppas han kommer och fixar allt, för jag vill kunna dricka kall mjölk igen. sådär god kall mjölk! mums! men det lär dröja. för dom är ju tydligen såna - dom där hantverkarna ;-)

nu ska jag snart sova. det är dags för skola igen imorgon. länge sen jag var där nu och jag misstänker att det kommer bli tungt att komma upp imorgon. usch å fy! men ska till stan efteråt och fika med H. det var länge sen! ska bli spännande att se hur mycket hennes mage har växt. hon och hennes man väntar ju tillökning. iiiiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback