trevlig kväll

precis (eller precis å precis...) hemkommen från en supertrevlig kväll hos K i hennes nya lägenhet i viksjö. vi har druckit vin, skvallrat och haft allmänt trevligt! borde verkligen göras oftare.

borde egentligen sova nu, men eftersom jag lyckades byta till mig ett "senare" pass imorgon så känns det inte som att det är någon brådska. börjar inte förns 12 imorgon så har ju vääärsta sovmorgonen. iiih. det ska utnyttjas. ska fan ta bilen till jobbet imorn också (=extra mycket sömn).

nu ska jag bara knåpa ihop något "sött" och sen är det nog dags att lägga sig framför teven.
hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

jag läser inget språk just nu.. pluggar ju inte heller så det blir inte mycket med det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback