tisdag

hoppsan kerstin.
jag är visst ledig idag. eller ledig och ledig... ingen obligatorisk tid i skolan iaf. men självklart ska det pluggas och jobbas. jag menar, varför vara helt ledig för? det har jag ju nästan hela hösten till.

men alltså; den här grejen med fyllesamtal...
vad göra liksom? jag är ganska duktig på att fylleringa... eller kanske snarare fylle-smsa. och då är det ju kul... tills dagen efter när man får höra allt man sagt typ. men är det verkligen så jäkla kul att bli fylleuppringd? jag är fan splittrad på den punkten alltså. visst, du kan få reda på både det ena och det andra... iofs både positivt och negativt. men det kan ju vara kul. men kan man ta allt på allvar? hur mkt är snack på fyllan? och hur mycket är sanning?
lovade J att inte ta upp gårdagen igen, men i can't help to wonder what the fuck it meant...

jäjä, nu ska jag plugga. diktanalysera ska jag göra. kul liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback