still awake, liksom

haha! this is kind of crazy.
kolla klockan liksom. vem är fortfarande vaken?

oui, c'est moi! bizarre!

men jag är inte trött (konstigt nog) och jag har skrivit massa på uppsatsen. nu är det bara remarques finales kvar. iiiiih! å lite småtrix (källor, källor, källor! inte glömma källorna) kvar. sen är den redo att möta dagen. den är säkert inte bra nånstans men det skiter jag fullständigt i. för jag har kämpat. och det har varit mycket annat den senaste tiden. jag förtjänar att bli av med den nu, nu, nu!

nu ska jag bara maila in det försenade ämnesförslaget till analysuppgiften. hoppas hon inte slår mig :-D

Kommentarer
Postat av: emily

haha, då va jag nästan uppe efter en natts sömn

Postat av: Jeanette

ska kanske dit nästa vecka och se om jag hittar någotsnyggt dååå kommer jag förbi;)

2008-05-21 @ 10:55:39
URL: http://jeanettetarnstrom.blogg.se/
Postat av: Jeanette

haha okej får se vilken dag ddet blir dååå ;D

2008-05-21 @ 13:18:33
URL: http://jeanettetarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback