söndag

det var en oerhört trevlig grillning igår.
trots att M inte alls var så het på att grilla som han ville få oss att tro så blev maten toppen. tror ingen vaknade upp och var magsjuk idag... eller? (tänk på att det är skillnad på att vara magsjuk och att vara bakis :-P) efter ett jäkla letande efter taxis så kom vi in till stan tillslut också. trevligt värre!

nu har jag legat i edsbergsparken med min vän E. vi skulle plugga men det gick sådär... jag öppnade ingen bok iaf. gjorde du, E? haha. men ibland måste man få vila. ska snart till mormor och hälsa på också. var ju aldrig där igår så det blir till att åka idag istället. se hur hon mår, min älskade mormor. sen är allt lite luddigt. men det är match ikväll. sista AIK-matchen innan EM-uppehållet. ooooh. måste ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback