skum natt

god morgon.

har sovit så himla konstigt i natt och verkligen drömt hemska saker. drömde bland annat att jag i stort sätt åt ihjäl mig. hade en sån ångest när jag vaknade att jag var tvungen att känna efter för att se om jag var tjock eller inte. tänk att jag visste inte att mat var en sådan ångestkälla för mig. men it makes sens now. inte alls bra!
vaknade också i mitten av sängen, ihopvikt och med huvudet åt helt fel håll. vet inte alls hur jag tänkte där... haha! nåja, har ändå sovit ganska bra trots allt detta. känner mig ganska utvilad för en gångs skull!

ryktena går att P kommer hem idag? bekräfta någon? T?

Kommentarer
Postat av: Esa

Oh yes... han skulle ha landat vid 11.20 men hann inte med flyget så han landar 14.10=( fast lika glad för det e jag...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback