dubbelt

var nog på uni för sista gången idag. eller nej, inte sista gången kanske, men hade sista seminariet idag. nästa gång jag åker dit kommer det inte vara för att sitta i nåt instängt rum och prata franska. that's all over. så jäääkla nice! undrar om jag någonsin kommer plugga på uni igen? vem vet...
det hela känns lite dubbelt. kommer ändå sakna det. och alla guldkorn! men S har lovat att ta med mig till
josefina någongång. så henne kommer jag förhoppningsvis träffa igen ;-) dessutom räknar jag kallt med att vi läser företagsekonomi B tillsammans i vår. riiiiight?

imorgon är jag ledig. det ska firas med en plugg- och solutflykt med E, i think.
tänkte även försöka ta mig ut på en löptur. har en sån jäkla sjuk ångest för att jag äter för mycket och rör mig för lite. ätstörning? nån jäkla sorts är det säkert... men å andra sidan, vem har inte det isf?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback