på flykt

blev ju intjatat till jobbet imorse och för att komma dit så snabbt som möjligt (utan att vara olaglig och köra bil, that is) så tog jag cykeln... vilket visade sig vara ett fatalt misstag. testa själva att cykla i 20-gradig värme utan luft i däcken. lägg gärna till en bakfylla på det också så ska ni se hur underbart det är. om ni inte vill testa så kan jag berätta att det är rätt hemskt. svettigt, extremt jobbigt och alldeles för hurtigt. men iaf. fram kom jag... och hem också för den delen.

sitter just nu nere i mitt rum och trycker. hade en liten fight med en geting i köket tidigare. han vann så jag tog till flykten... och här sitter jag nu. hungrig och dan. men jag vågar inte gå upp. har fått för mig att han ligger och lurpassar där uppe nämlige! ska nog vänta tills zorro kommer hem. han kanske är modigare än mig...

Kommentarer
Postat av: sandra

okej, då vet jag vem det är! han spelade ju, deras anfall var ju bra men de fick slita mot min påg :P Vad roligt, vad gjorde ni då? Ja, vi hade en kul kväll.

Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-05-01 @ 22:55:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback