min räddare i nöden

E är absolut världens bästa. idag räddade hon mig från den elaka getingen. iofs var den död - men den befinner sig inte längre i mitt vardagsrum. tack kåmpis!

vår middag blev i vilket fall som helt superb och vi avslutade kvällen med "babas bilar". skum film, men jag måste endå säga att den var ganska rolig emellan varven. alla mina fördomar om norrland besannades... nästan. haha. nej, men den var kul. blev en hel del chirre och sodastreamad "oboy" (eller kanske hallonsoda) till det. smarrigt värre!

imorgon är det iaf jobb igen. som jag har längtat... eller iiiiinte.
men det är ju pengar (som vanligt) så varför inte?
därefter bär det av till K för lite chillande och skitsnackande. det var länge sen. blir nog nice ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback