måndag

va ute och sprang imorse. riktigt skönt!
mitt gymkort har gått ut, så måste köpa nytt... vilket alltid medför lite ångest. ska jag lägga ut pengar på ett 3-månaderskort när sommaren är på väg? kommer jag palla att ta mig till gymmet när det är soligt och varmt ute? kommer jag orka träna när jag jobbar heltid? kommer jag hinna träna? tränar ju som bäst när jag faktiskt tagit mig tid att gå till gymmet. då är jag seriös... men är det värt det? usch, mycket svårt beslut.

idag är det inte alls någe varmt ute. det blåser fruktansvärt kallt. hallåååå... sommaren, vart tog du vägen? jag sitter helt ärligt inne hemma och fryser. inte alls bra! ska snart ta en lång varm dusch. det behövs verkligen. sen ska jag sätta mig med översättningen till imorgon. inte alls sugen, men måste göra ett sista ryck med allt nu känner jag. inte alls långt kvar. iiiiih. vill ha "sommarlov" nu.

vill gå på grönan också. kom igen nu folket :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback