hemma!

har varit hemma ett tag redan. mamma bjöd på finmiddag... kronärtskocka! mums. det var så himla länge sen jag åt det. om jag inte minns helt fel var det sommaren 2006 senast, nere i frankrike. för att bättre på utomlandskänslan så åt vi ute på balkongen trots att det var lite kyligt. men ååh, vad jag saknar frankrike. jag vill åka dit nu! men det får nog vänta till nästa sommar...

nu ska jag försöka sätta mig och plugga ordentligt. iaf läsa ut dikterna av baudelaire innan det blir en tidig sängång. lovade i ett svagt ögonblick att följa med mamma och besiktiga bilen imorgon bitti - redan kl. 07.50. ångrar mig lite nu, men det är iofs skönt att komma upp i tid. fick även med mig J till gymmet sen också. trevligt!


Kommentarer
Postat av: mia

2008-05-28 @ 00:12:52
Postat av: mia

Meh! Ngt hände... Men lina! Jag har både läst och tolkat Baudelaire... i alla fall lite. Kadavret och så:) och några andra från fleurs du mal. Jag kan kolla upp mina anteckningar om den franska symbolismen och så om du vill!? Kramis mipsos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback