här går det undan

ringde ju samsung igår för att få min trasiga telefon lagad. idag fick jag hem den där fraktsedeln som man behöver för att kunna skicka telefonen. snacka om att vara kvicka i vändningarna! heja samsung!

var tillbaka i skolan idag som sagt, å det var lite lagom ångestframkallande. men jag överlevde. resten av dagen har spenderats i oerhört trevligt sällskap. jag och H åt en god lunch med en ännu godare efterrätt på john chris. sen kom S och gjorde oss sällskap! mycket trevligt. och väldigt kul att se H's mage som bara växer å växer! tyvärr är jag inte hemma när knodden kommer (inte ens datumet för beräknad födsel kommer finnas för mig i år) men får hoppas hon uppdaterar mig! hihi.

nu ska jag åka och lämna tillbaka madame bovary i bibblan och sen skicka iväg telefonjäkeln. ska passa på att hämta mamma i samma veva också. yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback