:'(

min älskade mormor!

gårdagen slutade inte alls så jävla bra. mamma kommer hem helt förtvivlad och berättar att mormor fått en hjärnblödning och var på väg i ambulans till sjukhuset. sån jävla ångest! min mormor liksom. hon får inte försvinna från mig. inte än. det är fan inte rättvist! jag mår så himla dåligt just nu... alla tankar som kommer å spökar. tänk om jag aldrig mer får träffa henne? aldrig känt en så här grov ångest förut.

jag borde ha träffat henne oftare. jag borde åtminstone ringt henne oftare! jag borde ha gjort så himla mycket annorlunda... och nu kanske allt är försent. lilla mormor! jag älskar dig! tänker på dig hela tiden. hoppas verkligen du klarar det här. du är ju så stark! det är inte din tur än. du ska alltid finnas här... precis som du alltid gjort!

fan! jag orkar inte...
lider så fruktansvärt med mamma och min moster. och självklart med alla andra som älskar min mormor!
men min mamma... när ska hon nånsin få det lätt igen? mamma, jag älskar dig så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback