creepy man

det går runt en läskig man i edsbergs skogar.
har sett honom 3 gånger nu och han ser lika skum ut varje gång - med en keps och luvan uppdragen över huvudet och rejält åtsnärjd. och varje gång jag kommer nära så skyler han ansiktet på nåt sätt. antingen med handen eller genom att helt enkelt titta bort. creepy som fan. vettefan om jag vågar mig ut i skogarna själv igen. vem vet vem han är? och vad han kan göra? och han är överallt där jag är! hjälp!

var i skolan i en heeeel timme idag! jag är stolt över mig själv. fick även tillbaka bokanalysen och diktanalysen från förra terminen. det var verkligen på tiden. stupid B liksom! fick även veta att en ny diktanalys ska vara inne nästa torsdag. gaaah! när fan ska jag hinna göra den? har ju redan en bokanalys, en uppsats, två tentor att plugga till och massa böcker att läsa. buhu. stackars miiiiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback