baksidan med att vara jag

igår "slogs" jag med nån random snubbe. det var kul tyckte jag... tills dess att han slogs tillbaka. nu sitter jag här med en något blå arm med en bulle på. den gör ont också. tänk vad alkohol kan göra med en ängel som jag. nu kommer man hem efter fester med blåmärken och grejs. vad är näst liksom? komma hem med ett brutet ben? nej, let's hope not!

borde sova nu. det är ju en dag imorgon också. måste fan plugga järnet. det är så himla mycket jag inte gjort som måste göras. åååångest. men det är bara att ta tag i det hela. jag hoppas bara att jobbet inte ringer. skulle behöva hela långa dagen på mig till annat ju. men men... det återstår att se hur det hela slutar.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: sandra

svar; det kan jag förstå, de kunde ju lätt fått med sig en poäng. ganska öppen match! vad roligt! jag var bara hemma, killen skulle ju upp & på bortamatch idag. hoppas du haft en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback