aningens sentimentalt

besöket hos mormor var allt annat än lätt. tänkte inte åka dit först. tänkte göra som jag alltid gör - skjuta upp allt. det blir ju liksom inte verkligt då. inte förns man väl är där. men nu var jag där och det är så verkligt som det kan bli. det gör ont i hela mig. tårarna kommer titt som tätt och allt är bara jättejobbigt. att sova är det inte ens tal om... tror inte det kommer gå alls. iaf inte nu. kanske slocknar jag av ren utmattning nångång. kanske, kanske, kanske.

har iaf världens finaste vänner och världens bästa familj.
speciellt E som alltid finns där och som förstår. ovärderlig är du! brorsan har också ställt upp en jävla massa de senaste dagarna. du ska ha cred för att du är så stark bror. och mamma. älskade mamma, som får ta mest skit från olika håll (mest från mig kanske) men som ändå är starkare än alla andra. wow!

nu ska jag göra annat. det här är bara ett sentimentalt jävla inlägg. såna är vanliga om nätterna har jag hört... så varför ska jag vara sämre. nej, men skämt åsido. jag måste göra nåt vettigt. kanske kolla på lejonkungen som brorsan laddade ner idag? iiih. se så snäll han är!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

hahah aah med ella ;D hahah

2008-05-13 @ 06:18:24
Postat av: emily

ååh. såklart jag finns här, det är sånt vänner är till för:) jag vill också se lejonkungen. har invasion med människor här. gaah

Postat av: Jeanette

HAHAHA :D

2008-05-13 @ 10:20:56
URL: http://jeanettetarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback