3 månader kvaaaar!

idag är det - på datumet - endast 3 jääävla månader kvar tills jag och E sticker. iiiiiiih!
fatta! 3 månader. det är liksom ett kvartal. det är typ ingenting. det är bara sommaren ivägen... sen är vi borta. borta från allt jävla elände. haha. nej, allt är fan inte längre eländigt. det är på tok för bra just nu. nästan läskigt bra. men det spelar ingen roll. vi ska åka. eller, jag ska iaf åka och jag hoppas såklart att min bitch följer med! visst gör du, kåmpis?

annars så är allt verkligen toppen. toppen toppen toppen.
jag har ett stort jävla leende på läpparna som ingen jäkel kan sudda ut. inte ens idiotkunder eller skitskolan. det är väl bra? hihi. snart kommer mamma hem också. äntligen någon som tar hand om mig ;-)

Kommentarer
Postat av: emily

självklart joinar jag:) du o jag, bitchii. har inte jag tagit liiite bra hand om dig?

2008-05-04 @ 20:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback