oduktigt

alltså... varför krånglar blogg.se just nu för? det är väl inte kväll ännu?

nåväl, jag var inte så duktig idag som jag hade hoppats på. istället för att plugga vid 12 så bar det av mot stinsen med E för att låta henne spana in allt det nya. väl där inhandlades långa baslinnen för min del och en söt jeansklänning för E's del. dåligt av oss som borde spara, men vissa saker kan man inte motstå. och när klockan ändå var så pass mycket så passade vi på att äta lunch. man kan inte gå hungrig liksom.

nu är jag dock hemma igen och har läst lite till i min oerhört tråkiga bok.
ska försöka läsa det sista (ca 40 sidor) innan kvällen så jag kan unna mig att se på grey's anatomy.
kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback