melodifestivalen

final ikväll, hoppas jag att ingen missat. det vore hemskt isf.

jag tänker satsa mina pengar på rongedal för jag är så trött på att sverige skickar töntlåtar till eurovision. nej, linda bengtzing och charlotte perrelli är inte bra. inte någonstans! dom borde inte få vara med överhuvudtaget. speciellt inte perrelli - vad är meningen liksom? hon har ju redan vunnit hela skiten en gång. varför vill hon ens vara med igen? i don't get it. but hey, that's me. och för att inte tala om christer sjögräs. suck. gamle man. gå hem igen. jag hoppas ärligt och innerligt att han verkligen inte tror att han kan representera sverige med den låten? jag hoppas han förstår att om han mot förmodan skulle vinna (om alla tanter i hela sverige går ihop och röstar ikväll, that is) så måste sverige lämna w.o i den stora finalen. han skulle skämma ut oss för all evighet.

nåväl. jag kommer sitta bänkad ikväll iaf... för jag är en sucker för melodifestivalen.
jag kommer sitta där å hålla alla tummar å tår för rongedal och kanske en tå för sanna nielsen. hennes låt är fin även om jag inte tycker att ballader har nåt att göra i eurovision. men låt gå. allt för att inte perrelli eller bengtzing ska vinna.

så, nu har jag fått utlopp för alla aggressioner. nu kanske jag kan sätta mig å tentaplugga igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback