håll i mig, någon!

asså, shit...
kan någon hålla hårt i mina pengar!?

nej, jag har inte råd att shoppa så mycket som jag gjort. jag har ju totalt glömt bort att jag väntar på en faktura från ellos. den trillar nog in när som helst, och den lär inte vara nådig. och då menar jag inte att jag shoppat så mycket... men när är en räkning någonsin nådig liksom? jag måste sluta upp med det här. snart har jag inte råd att åka jorden runt längre... och det vill vi inte!

men som mormor sa; pengar är runda för att dom ska rulla.
hon är klok hon. shit, borde verkligen åka å hälsa på henne snart också. jag kan vara världens sämsta barnbarn. men påskveckan kanske. det ska jag prata med henne om. skärpning på mig!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha lina lina ;)

Postat av: Jeanette

haha :P ja vet ;) Nu är det varje! *lipa*

2008-03-13 @ 10:56:30
URL: http://jeanettetarnstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback