glas påsk, era jävlar.

skärtorsdag idag. långfredag imorgon. sen påskafton, påskdag och annandag påsk.
jävligt mycket påsk, kan jag tycka. för mycket påsk, kanske någon annan tycker.

hur som helst; jag är inte påskledig. inte ens halvdagar får jag. istället får jag slita i favobutiken i 7 hela timmar utan så mycket som en suck till rast. eller jo, jag smög ju till mig 5 minuter. resten av helgen lär gå i samma anda. jobb alltså. förhoppningsvis med längre raster (eller raster överhuvudtaget). men det är ju gött. pengarna behövs.

går rykten om att mamma & H lämnar huset och stockholm i helgen. wonderful!
jag ska njuta av ensamheten. trist bara att E också lämnar stockholm denna helg.
får helt enkelt hitta någon annan att hänga gäng med. någon villig?


Kommentarer
Postat av: Jeanette

H?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback