ångest och rädsla

det var ju det där med söndagsångest.
det är söndag idag... och vad är en söndag utan lite ångest, egentligen?

läste lite gammalt på den
gamla bloggen. shit va det river upp sår.
jag vägrar gå igenom det där igen. jag vägrar. egentligen borde jag bara springa iväg nu.
innan det hela händer igen. för det kommer det. jag är säker. det går liksom i cirklar allt.
du, jag... vi. jag vet att du kommer göra mig illa igen. för det har du alltid gjort.
jag väntar bara. väntar på att något ska hända. väntar på det där knytnävsslaget i magen du så många gånger delat ut. jag väntar, väntar, väntar...

jag ställer inte upp på det längre. du ska aldrig få såra mig igen.
därför flyr jag. rätt ut i ovissheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback