allsvensk premiär: AIK - Kalmar FF

snart är det dags. på söndag (30/3) sparkar allsvenskan igång för AIK's del.
jag vill vara där... men eftersom det finns så mycket dumt folk som inte förstår vilket lag man ska heja på och att dom som faktiskt vet detta jobbar, så lär det inte bli av. trist. får helt enkelt hoppas att det hela sänds på teve och att morsan har rätt kanaler. för som tur är så är jag ledig...

men om det är nån AIK-själ där ute som lider av samma problem... tveka inte att höra av er!
jag bits inte :-D

image158

Kommentarer
Postat av: Man & Mode

jag såg "Meet the Spartans", RIKTIGT bra film :) SE DEN!!

Postat av: TUMADRE

bloggen har krånglat och jag har inte kunnat svara på kommentarer. har åkt sthlm-solletuna ett par ggr och det har landat på ca 350:- varje gång, så jag håller med om att det där är överpris.

2008-03-25 @ 09:51:20
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback