torsdag

idag är jag leeeedig. wiie!
ändå har jag spenderat en halvtimme på jobbet. jag kan helt enkelt inte slita mig... eller som J sa; du kommer säkert springa in på varenda intersport du hittar runt världen och fråga om du får jobba. haha. ja, det kanske man skulle göra... eller så skiter jag helt enkelt i det. nu har vi iaf beställt ryggsäckar. eller jag hoppas iaf att chef tog tag i det, men jag vet också att han inte är helt att lita på. får kontrollera saken imorgon. men iaf; snart är vi på väg. iiiih. imorgon är det bara en enda månad kvar tills vi åker. åååh va jag längtar!

nu hoppas jag att J hör av sig snart så jag kan göra nåt vettigt av den här dagen. men fram tills dess ska jag städa upp i rummet! det behövs. kanske borde jag duscha också...
nåväl, jag har ju tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback