jag tog tag i mig själv

jag har äntligen bokat hyrbil. duktiga jag. vet inte om jag kan säga detsamma om killen i telefonen som hjälpte mig... på något sätt lyckades han krångla till allt flera gånger. men jag tror vi löste det tillslut... fast det märker jag inte förrän vi står på LAX och väntar på vår bil. vrålåk eller rostskadat kadaver - det återstår att se!

nu ska jag städa. mamma kommer hem snart och det vore tråkigt om hon dog av en hjärtattack det första hon gjorde, kan jag tycka. köket ser ut som ett slagfält. vardagsrummet och toaletterna likaså. mitt rum får se ut som en krigszon ett tag till... för där är det ändå ordnat kaos. jag vet precis vart jag ska leta efter kläderna nånstans.

det är jobbigt att sakna redan efter en dag... hur ska 5½ månad då bli?
galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback