vt -08

har tråklat in alla föreläsningar och seminarier i min kalender nu. äntligen har jag lite koll på vad som händer och när det händer. det är inte lättydade scheman dom lägger ut på universitetet.
terminen ser ganska soft ut. iaf vad gäller tider som ska spenderas i skolan... det är inte alltför mycket. däremot lär det bli mer att göra hemma. men hellre det. ser också att jag har två lediga veckor denna termin. v. 9 och v. 13. jag undrar om det är tryckfel eller vad dom kan tänkas ge oss för kniviga uppgifter att sysselsätta oss med. annars är det nästan så jag måste leta saker att göra. vara ledig är ju helt klart otänkbart!

anyways. snart sovdags. jobb imorgon. då måste man var piggelin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback