skum, skummare, skummast...

jag och murre har en psykopat efter oss... eller så är det någon som skämtar med oss.
hur som helst så är det skummare än skummast.
personen i fråga säger att vi hängt med han och hans gäng en kväll för typ evigheter sen och nu vill han träffas igen. ehm, nej... skulle inte tro det va. varken jag eller murre vet vem psykot kan tänkas vara och ingen av oss har någon plan på att träffa honom. men jag måste erkänna att jag är lite nyfiken på vem det är. vem kommer ihåg oss två efter så pass många år (måste vara minst 4 år sen, liksom!). helt klart skumt.

vem är du?


Kommentarer
Postat av: Den som har gjort ett oförglömligt intryck =P

Ett mysterium *haha*...och lite läskigt!

2008-01-18 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback