planera, leka, kolla fotboll?

att planera resa är kanske inte vår starkaste sida. gud ska veta att jag och emily har svårt att bestämma oss i vanliga fall... och när det då gäller ett halvår av våra liv och hela vår "förmögenhet" så blir det fan inte bättre. haha! men det här ska nog gå prima ska ni se! för iväg ska vi... eller hur emily?

mitt i planeringen igår (som kanske tillslut inte var så mycket planering som dockteater. hah!) så började sverige spela fotboll borta i USA. det var inte en så trevlig match om du frågar mig. 2 jävla 0 till amerikanerna. vilket skämt! men anders svensson var bra iaf. det värmer alltid lite.

nu borde jag dra och träna, men det är mkt annat som ska göras också. tror jag prioriterar det. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback