nu jävlar...

...ska det bli ändringar!
ett nytt år är inte ett nytt år utan iaf något löfte om förbättring. även om man inte håller dessa löften i slutändan måste man ändå ha några mål satta, som man kan kämpa mot. jag vet att nyår var för ett tag sen, men vad säger man? bättre sent än aldrig, va?

år 2008 ska jag:
- ta skolan mer seriöst (det innebär att sluta skjuta upp saker!)
- leva ett sundare liv (det innebär mindre godis/chips och läsk och mer träning!)
- sluta slösa pengar (jag behöver kanske inte köpa ytterligare en väska i år!)
- försöka hålla bättre ordning hemma (jag behöver kanske inte bygga 7 klädhögar på golvet varje kväll!)
- hjälpa till mer hemma (min mamma är en ängel som orkar med mig och min bror. skärpning!)

jag undrar hur länge dessa löften kommer hållas. haha. vi kan ju hoppas att det blir mer än en vecka iaf =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

men fan sen är de liksom sluuut! De vill inte ja :D haha

Postat av: Jeanette

jaa dom får starta någn ny . som är minst lika bra!

2008-01-17 @ 22:46:56
URL: http://jeanettetarnstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback