beslutsångest?

ja, något.
jag spenderade en timme i telefonen idag med
kilroy travels för att preliminärboka ytterligare en resa runt jorden. jag ska alltså inte resa två gånger, utan ville mest kolla vad dom kunde göra för oss och vad priset hamnade på. det är ingen stor skillnad prismässigt mellan sta travel och kilroy så vi vet väl inte riktigt vad vi ska välja. men det visar sig nog... vi får gå igenom vad dom erbjuder på platserna och bestämma utifrån det.

någon som åkt rutten L.A - Fiji - New Zealand - Australien - Thailand (eller Malaysia/Kambodja) förut? någon som har lite tips? vad ska man göra? vad ska man undvika? vilka ska man resa med?
är tacksam för all hjälp!

Kommentarer
Postat av: slemily

jag tycker att du ska åka med mig. annars blir det liksom lite trist..
ska hålla utkik efter en gul bil snart, see ya soon

2008-01-16 @ 20:33:47
Postat av: anna

jaha jorden runt alltså.. Jag åkte med STA till australien tyckte dem var riktigt bra men ni ska ju ta med dem ni tycker känns bäst..
Hur länge blir ni borta??
ha d kram

2008-01-16 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback