still awake

nej, men ser man på... jag är fortfarande vaken.
det hör iofs inte till ovanligheterna. klockan är ju inte så mycket. ovanligare är att jag har pluggat fram tills nu (chock!). kände att jag hade ett sånt flyt så jag ville inte stanna upp. nu har jag läst ut Ruy Blas (finally) och har även läst de fyra korta kapitlena i il était une fois la France. jag är nästan ikapp, skulle man kunna säga.
skulle egentligen vilja fortsätta på min lilla våg men tror den är på väg mot sitt slut. lika bra att hoppa i säng så jag kommer upp i vettig tid imorgon istället. ska försöka träna då också...

god natt!


Kommentarer
Postat av: slemp

bra limpan:)
men ropa om du vill leka efter jobet imorgon..

2008-02-26 @ 08:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback