skit! helvete! fan! gaah!

5 timmar kvar till redovisning av ämne och forskningsfrågauppsatsen. det känns skitbra, speciellt eftersom jag verkligen inte kommer på en enda vettig fråga. jag vet inte ens vad jag vill att målet ska vara i den här satans skituppsatsen! panik.

igår var jag ett svin mot många. jag skulle vilja be om ursäkt, men samtidigt kan jag inte hjälpa hur jag känner. jag försökte vara ärlig (kanske på ett för brutalt sätt) men det slog bara fel. just nu känns det som hela världen är emot mig och jag pallar verkligen inte. jag förtjänar inte det här. jag förtjänar väl också att vara glad och bekymmersfri?
tydligen inte....

nåväl, jag måste iaf ge den här uppsatsjäkeln en ärlig chans innan jag helt ger upp den (...och franskan!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mot mig var du snäll eller så är jag för dum för att förstå att du är dum mot mig:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback