onsdag

den gula bilen gick sönder idag. det var ungefär sådär roligt...
mitt i åkningen ramlade liksom fönstret ner. lagom kul när det regnade, blåste och va alltmänt kallt ute. lagom kul att få reda på att det kommer kosta runt sisådär 6000 kr att laga också. ännu mer roligt är att det är andra gången, men förra gången var det förarfönstret som pajjade. jag är inte gjord av pengar :-(

som tur var piggade tobbe upp mig med en snabbfika innan jag började jobba. det var supertrevligt.
jobbet var inte lika trevligt, men det botade emily med lite godis och greys anatomy-tittande. så jag måste erkänna att jag ändå är rätt så nöjd nu. har dessutom laddat ner nästa avsnitt av one tree hill som jag ska glo på snart. gött värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback