komiskt

det var en liten pojkvasker som tjuvade av oss på intersport idag. det hela var lite komiskt faktiskt.
han liksom piper (eller det piper om honom..) när han går ut och jag går efter och ber honom stanna, vilket han självklart inte gör (smart?). däremot kommer han med den lama ursäkten att han bara ska möta sin pappa först (!? skrattretande) och fortsätter gå. så jag sätter ju genast efter honom samtidigt som kollegorna ringer vakterna. när han ser att jag inte tänkte ge upp så lätt så börjar han självklart springa... rakt i armarna på vakterna! hah, tänkte jag. men fan om inte ungjäveln lyckas göra en helomvändning och springer iväg från vakterna (det är inga bodybuilders eller så som vaktar oss om dagarna liksom!). sen blir det hela mycket galet. den lilla tjuven springer över parkeringen i full fart med två typ otränade (?) halvgamla vakter i hälarna. det hela såg mycket komiskt ut. självklart hade inte vakterna en suck och vi på intersport saknar nu en handske för 150 kr. hårt. dock hårdare för vakterna som inte nog med att de fick utstå ett förnedrande nederlag i jakten på pojkvaskern även lyckades tappa deras 3000 kronors-radio i backen. till råga på detta elände kör en bil över denna så nu är den helt kaputt. haha. och allt detta för en handske för 150 kr. komiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback