hantverkare

jag har förflyttat mig och min dator till köket. anledningen är att jag har en bror som sover på min soffa... å anledningen till det är att det skulle ha kommit hantverkare imorse kl 07.30 (!) för att sätta in våra nya fönster (bl.a. i brorsans rum). nu blidde det inte så, för ni vet hur hantverkare är... sjuka alltsom oftast å allmänt slöa (hähä! drar alla över en kam..). så istället kommer de imorgon bitti. jippie.

eftersom brorsan kom insläpandes med täcke å kudde redan klockan 7 imorse (å jag som absolut inte kan somna om när något stör mig) så har jag redan hunnit med att träna, duscha läääänge å käka frulle. snart (!?) ska jag bege mig mot SU för att prata om franska sporter. sedan är det dags för jobb. rykten säger dessutom att jag får sällskap hem efteråt. spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback