gubbjävel

hört på en intersportbutik i norra stockholm.

gubbe: ja, och så har ju s-tuna united ytterligare rabatt på fotbollsgrejer... (självsäker)
fanny: njae, det gäller inte på redan nedsatta priser. dessa är ju nedsatta till 1000 kr. (klockren)
gubbe: jaha, men det är ju samma pris som alla andra får (lite upprörd)
fanny: ja, men så är det... tyvärr. (trött)
gubbe: så du menar att vi ska bli straffade för att vi är med i united? (massa upprörd och anklagande)
jag: straffade är väl det sista ni blir!? ni betalar inte mer än någon annan!! (supertrött och jätteupprörd)
gubbe: *mutter mutter* fan va dålig stil *mutter mutter*

gubbjävel!
jag är så otroligt trött på sådana kunder! vilka tror dom att dom är liksom?
ibland önskar jag att jag jobbade på ett "vanligt" jobb *suck*


Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag vågade inte heller, var ju allergisk mot nickel och så fattade man ju inte hur jag skulle reagera. men det gick bra. Livet var mycket roligare med örhängen!

Nästa blir väl piercing, eller?? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback