flitig vinner

går man upp tidigt hinner man med en massa saker.
idag har jag redan hunnit träna, pluggat massa och ätit lunch. dessutom hann jag med en lång skön dusch med peeling däremellan. wonderful. nu tänkte jag dra mig mot centrum och lämna in mina skor på omklackning, ta en vända förbi H&M och sedan smita in på biblioteket för att se om dom har någon bok jag kan använda till min uppsats. börjar få småångest för det där.. men aja!

zorro kröp just in under soffan. nu ligger han där och jamar och slår efter mina fötter. jag börjar undra om han verkligen kommer ut därifrån. hmms. men har han krypit in själv kan han väl ta sig ut själv?



haha!
nej, han kom inte ut.. så nu har jag haft en mindre räddningsaktion här hemma. han är iaf ute nu och verkar efter omständigheterna må bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback