alla stjärtars dag

eller alla hjärtans dag om man så vill.
dock roligare med alla stjärtars dag! speciellt när man är singel. men jag är inte den som är bitter (hähä!).

ännu ett besök avklarat hos den danska ögondoktorn. mitt öga mår bättre men inte riktigt tipptopp vilket gör att jag nu kommer gå på en kortisonkur i sisådär några veckor. men det är ju bara trevligt! danskan nämnde dock att man kunde ha lite problem med de här tabletterna jag ska äta. eller med kortisontabletter i allmänhet. tydligen kan man få problem med både blodsockernivån och blodtrycket vid längre kurer. och man kan bli deprimerad! scary det där. men då vet ni iaf... är jag lite moody eller ledsen så beror det på kortisontabletterna! haha. undrar förresten om jag får dricka alkohol när jag äter dessa? =O

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback