valborg

öhm. alltså...?
tror jag flyttat min blogg nu. var beredd på att möta värsta kaoset men här ser nästan ut som vanligt. skönt men hade kanske förväntat mig nåt mer... men vad vet jag? kanske bara inte upptäckt alla finesser än!

valborg idag. what to do, what to do?
jag kommer ihåg när man va liten och valborg was all about alcohol. men inte längre liksom. man har liksom växt ifrån det där kravet på att valborg ska vara lika med fylla. jag har inte så stora förhoppningar längre...
eller vem försöker jag lura? jag har letat fester hela dagen och självklart ska det drickas ikväll! men jag ser det mer som ett tillfälle att festa... inte att valborg i sig skulle vara själva anledningen :-D did that make sense?

hoppas iaf att alla får en trevlig kväll! vad ni än gör ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback