vad trodde jag egentligen...

hah! vad trodde jag egentligen?
ledig från jobbet ikväll? dröm och glöm liksom.
men jag behöver pengarna så jag ställer upp.

blev ingen redovisningdagens seminarium. som vanligt pladdrade monsieur på och tiden försvann. lika skönt iofs men känns lite beiget att ha förberett någon (trots att det varken var bra eller särskilt inlärt) och så får man inte visa det. men men. next time.
satt kvar med S i skolan efteråt och försökte förstå massa olika saker. lyckades inte så bra med det dock. jag känner mig fortfarande lika vilsen nu nämligen... men det löser sig väl. tentan är ju inte förns på tisdag. när vi gett upp traskade vi in till odenplan (från uni). blev en behaglig promenad i solen. wonderful! nu är jag hemma igen och tänkte försöka plocka iordning lite i rummet innan det är dags att bege sig till stinsen.

ha en fortsatt trevlig dag, punks!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hahah ;D de missa jag ju!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback