typ tisdag

det är lagom kul att komma till skolan och upptäcka att första föreläsningen är inställd. det är ännu mer kul när man har en föreläsning till senare under dagen så man inte kan åka hem och skita i allt. men då är det faktiskt kul att man har trevliga klassisar som man kan spendera tiden med. jag och S tog en vända in till odenplan för att fixa allergitabletter till S och sedan få i oss lite lunch. onyttiga som vi är blev det BK. but hey, man kan inte alltid vara på topp resonerade vi och åt med god aptit. hoho.

nu sitter jag hemma och väntar på att pappa ska titta förbi för att (äntligen!) sätta upp min hylla. trots att jag längtat till denna dag så känns det lite vemodigt. vad ska jag nu skylla på när det ser ut som fan i mitt rum? kan ju liksom inte skylla på att böckerna ligger huller om buller bara för att jag inte har fått hjälp med hyllan än. lite småångest på den. men men, kanske kan jag börja hålla ordning nu istället?
den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback